torsdag 6. august 2009

7 måneder...

Jeg har vært så altfor dårlig med å notere ned når som skjer hva. Jeg har faktisk ikke notert ned noe. Bad mother? Oh yes. Jeg og Toril (min bedre halvdel (les:bestevenninne)) diskuterte i går hvordan vi oppførte oss som om det var barn nummer fem i rekken.
Her er ihvertfall et forsøk på en oppsummering av hennes 7.ende måned! Her synes jeg også at ting har gått fort!

8 juli er vi på treff med og Aleah ser på de andre barna og begynner å sette seg opp i krabbestilling. (Da var hun strengt tatt 6 mnd.. )

17 juli merker vi hennes første tann! Den fremste tanna til venstre, nederst.

24 juli(?) begynner hun å ta sine første ordentlige krabbeskritt. Helt siden treffet i begynnelsen av juli har hun skøvet eller hoppet litt fremover på alle fire.

Det tok ikke mange dagene før hun fikk helt taket på det, og klarte også å skyve seg opp i sittende stilling! Så nå slapp mor å få dårlig samvittighet fordi hun lar henne sitte i vognen. =)

3 august: Den andre fortannen nede er på vei opp. (Og nei hun er IKKE i godt humør)

Reise seg opp etter lave ting, deretter bord, stoler, trapp, alt det måtte være!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar